Saturday, September 29, 2012

Doaku

Ya Allah, andai tertulis Si dia adalah untukku
Yang terbaik untuk diriku, agamaku, keturunanku pada masa sekarang dan masa depanku
Aku mohon tetapkan hatiku dan hatinya 
Aku mohon Kau dekatkan hati kami dengan-Mu Ya Allah
Aku mohon dipercepatkan yang baik
Aku mohon ditenangkan hati dan fikiran

Namun, andai sebaliknya,
Aku mohon Kau jauhkan kami,
Aku mohon Si dia dikurniakan pasangan yang lebih baik
Aku mohon Si dia turut diberi ketenangan hati dan fikiran

Sesungguhnya Ya Allah, Engkau mengetahui segala yang ghaib bagi kami
Ajal Maut, Jodoh Pertemuan
Hanya pada-Mu daku berserah
Semoga aku diberikan keredhaan dengan apa jua yang telah ditetapkan kepadaku
Aku yakin, Kau hanya akan memberikan yang terbaik buat diriku Ya Allah

Aaaammmiiiinnnn.

Google Image



No comments:

Post a Comment