Tuesday, September 20, 2011

CONVO TIME!!!



Hari ni bermulalah minggu konvokesyen di universiti aku yang ku cintai…(aceewaahhh..feeling sgtt!!) USM dihatiku!!!
Dan aku adalah orang yang paling eksaited sekali…mana taknya…sebab aku juga bakal berkonvo tahun ni…YEEHAAAA!!!(melompat penuh kegirangan!!). Di kesempatan ini saya nk beri sedikit ucapan:

“Alhamdulillah, syukur kepada Yang Maha Esa, saya dengan ini telah berjaya menamatkan pengajian saya selama 3 tahun di USM dalam Ijazah Sarjana Muda Sastera. Terima kasih Mama & Abah yang selama ini tak pernah jemu-jemu mendoakan kejayaan saya, membiayai pengajian saya, membantu segala-galanya.. Hanya Allah sahajalah yang dapat membalas jasa dan budi kalian berdua!!Saya adalah anak paling bertuah di dalam dunia yang fana ini kerana mendapat ibu bapa yang sangattt TERBAIK dalam dunia!!! Saya SAYANG KALIAN hingga akhir hayat saya!!! Ucapan Jutaan terima kasih tidak cukup untuk membalas segala-galanya yang kalian korbankan demi melihat anakandamu ini berjaya. Kepada adik-adik yang kusayangi…akak harap akak dapat jadi contoh kepada kalian semua untuk berjaya dengan lebih cemerlang…please note that amik contoh yang baik je k…yang kurang baik tu sila tinggal-tinggalkan…akak percaya kalian semua boleh lebih berjaya dari kakakmu ini. Doa akak sentiasa mengiringi adik-adik akak. Kepada para pensyarah yang tak jemu-jemu menabur ilmu kepada saya..Terima kasih. Ilmu yang anda beri akan saya gunakan sebaik mungkin. Last but not least…to all my friends yang bakal berkonvo bersama dalam minggu ini tak kira hari…sekalung tahniah kepada anda semua kerana berjaya mengkonvokan diri!! Terima kasih atas segala2nya…sokongan, dorongan, kata-kata semangat kalian semua telah membantu saya untuk survive!!hehehe…saya harap hubungan persahabatan yang kita bina akan terus berkekalan hingga akhir hayat!!!Especially to ELSers kalau nk kawen sila jemput saya!!!hehehehe…
SAYA SAYANG ANDA SEMUA KERANA ANDA..ANDA..DAN ANDA.. SAYA MEMBANTU SAYA DENGAN BANYAKNYA…SELAMAT BERKONVO !!! TERIMA KASIH..TERIMA KASIH..TERIMA KASIH!!”

Okeyy Jomm ramai2 kita ke Konvokesyen ke-44 Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang!!


YES!!I DID IT MOM & DAD!!

inilah jubah yang bakal saya pakai nanti..harap2 ada orang sponser photograper yang handal..to catch the momment..(harapan je lah..)

No comments:

Post a Comment